Φόρμα σύνδεσης
Εγγραφή
Πληροφορίες προφίλ
Δεδομένα σύνδεσης
ή σύνδεση
Συχνές ερωτήσεις (FAQ)
Πόσο κοστίζουν τα ταχυδρομικά έξοδα;
Στέλνουμε με ACS, Speedex και Γενική Ταχυδρομική. Μπορείτε να βρείτε τις τιμές αποστολής εδώ.
Έχετε όντως όλα τα προϊόντα σε απόθεμα;
Ναι, αποθηκεύουμε όλα τα εμπορεύματα στην αποθήκη μας και με αυτόν τον τρόπο είναι έτοιμα για αποστολή ή παραλαβή άμεσα.
Πρέπει να έχω λογαριασμό για να ψωνίσω στον ιστότοπό σας;
Μπορείτε να ψωνίσετε τα πάντα χωρίς να κάνετε εγγραφή.
Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα χωρίς λόγο;
Μπορείτε. Σύμφωνα με το νόμο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερών, χωρίς ερωτήσεις. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή η ανταλλαγή εσωρούχων, ερωτικών παιχνιδιών, προφυλακτικών, λιπαντικών, οπτικοακουστικών μέσων, βιβλίων και περιοδικών.
Εάν επιστρέψετε ένα προϊόν, βεβαιωθείτε ότι είναι αχρησιμοποίητο, άθικτο και συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία, ώστε να μπορεί να μεταπωληθεί.
Πού μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;
Μπορείτε να στείλετε το πακέτο στη διεύθυνση: Czech Healtcare s.r.o., Za Farou 49, 66441 Troubsko
Τι πρέπει να προσθέσω στο παράπονο;
Το παράπονο πρέπει να συνοδεύεται από: όλα τα αντικείμενα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, μια απόδειξη και ένα σημείωμα που να αναφέρει ποιο είναι το ελάττωμα.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να επιλυθεί το παράπονό μου;
Μπορεί να διαρκέσει έως και 30 εργάσιμες ημέρες (εξαιρουμένων των Σαββατοκύριακων και των επίσημων αργιών). Θα είστε πλήρως ενήμεροι καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.